Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

PASII DE RETUR:

    1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur si nu intra sub incidenta produselor personalizate.
    2. Ambaleaza produsul exact asa cum l-ai primit in cutia sa, alaturi de toate accesoriile ce l-au insotit (daca este cazul) si o copie a facturii pe care sa notezi contul IBAN bancar , in care sa iti inapoiem contravaloarea produsului (in caz ca doresti returul banilor), dar si numele beneficiarului, apoi adaugi produsul intr-o punga de curier sau cutie de carton pentru a nu strica ambalajul acestuia. Pentru produsele trimise necorespunzator se va percepe o taxa de deterioarare a ambalajului.
    3. Suna un curier si expediaza coletul  la adresa de pe coletul primit de la noi cu plata transportului la tine. Poti suna la orice curier.
      Nu trimite colete prin Posta Romana, nu le vom accepta!
    4. Odata coletul ajuns in posesia noastra vom returna contravaloarea produsului/produselor in termen de 14 zile in contul IBAN indicat de tine. In caz ca doresti schimbul acestuia acesta se va face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la primirea coletului trimis de tine daca produsul este pe stoc.

*Pentru inlocuirea unui produs. Produsul ajunge în depozit și este verificat din punct de vedere tehnic și estetic. În urma verificării tehnice, produsul nou este expediat către adresa indicată de tine si vei fi informat prin e-mail în momentul expedierii.

*Produsele la comandă (personalizate), conform legislatiei, nu intra in categoria produselor care se pot returna de către cumpărător.

Iti multumim pentru increderea acordata si iti dorim spor la cumparaturi!